Pohotovost a akutní ambulance

INFOLINKA NONSTOP:  312 606 111 (ústředna)

DĚTSKÁ POHOTOVOST:  
PAVILON D   
Po – Pá (2.patro) 17:00 – 22:00
So – Ne 08:00 – 20:00
Po ukončení ordinační doby: pavilon D v Dětském oddělení                                               
Telefon: 312 606 412, 312 247 527  


POHOTOVOST PRO DOSPĚLÉ:  
SUTERÉN CAM  
Po – Pá  17:00 – 22:00
So – Ne 08:00 – 20:00
Po ukončení ordinační doby: dle jednotlivých obtíží – informace na recepci CAM 
Telefon: 312 606 749  


ZUBNÍ POHOTOVOST:  
PAVILON E2  
Po, Út, Pá 16:00 – 18:00
(poslední pacient bude přijat v 17:30)                                             
Telefon: 312 606 574                                 


AKUTNÍ AMBULANCE V NEMOCNICI

Oddělení centrálního příjmu:  Přízemí budovy CAM  Informace:
INTERNA NONSTOP • Ošetření pacientů s akutním onemocněním
CHIRURGIE NONSTOP či akutní změnou zdravotního stavu.
TRAUMATOLOGIE NONSTOP • Pořadí pacientů určuje TRIAGE (třídění pacientů)
NEUROLOGIE NONSTOP na recepci a to dle závažnosti zdravotního stavu.
GYNEKOLOGIE NONSTOP Tel. recepce: 312 606 754
UROLOGIE NONSTOP  
     
  Pavilon E2  
ORL (ušní, nosní, krční) Po – Pá  07:00 – 15:30 • Po ukončení ordinační doby:
    pavilon B1, budova CAM, 1. patro
    • Tel.: 312 606 497
  Pavilon D – přízemí
 
OČNÍ Po – Pá  07:00 – 15:30 • Po ukončení ordinační doby:
    pavilon D, 1. patro
  Budova C1, 4. patro  
PORODNICE   • Pro pacientky od 24. týdne těhotenství.
    • Tel.: 312 606 398


V případě, že si nevíte rady, obraťte se na pracovníky recepce v budově CAM. Zde vám budou poskytnuty informace 24 hodin denně.

INFORMACE K OŠETŘENÍ PACIENTŮ NA AKUTNÍCH AMBULANCÍCH

Tyto ambulance slouží pro akutní ošetření pacientů a příjem pacientů s akutním onemocněním či akutní změnou zdravotního stavu.
Co vždy vzít sebou?
• doklad o zdravotním pojištění, osobní průkaz (zákonná povinnost)
• seznam léků, které užíváte a s jakými nemocemi se léčíte
• jaké jsou vaše současné potíže a jak dlouho trvají
• telefonní kontakt na příbuzné

Příjem k ošetření :
Prvním kontaktem pacienta je recepce centrálního příjmu, kde erudovaná zdravotní sestra provádí třídění pacientů dle naléhavosti jejich zdravotního stavu (metodou Emergency Severity Index/ triage/ třídění pacientů dle závažnosti zdravotního stavu). Čísla, které obdržíte na recepci se vztahují k závažnosti zdravotního stavu, neurčují pořadí pacientů. Z každé ambulance budete voláni jménem.

Vzhledem k narůstajícímu počtu pacientů je možné (v případě nezávažného onemocnění), že Vaše čekací doba se prodlouží až na několik hodin.

Doprava domů :
Pojišťovna dopravu sanitním vozem po ošetření hradí pouze v případě vážných zdravotních důvodů.
V jiném případě je k dispozici dopravní zdravotní služba nemocnice (platba za km) nebo je nutné mít zajištěný vlastní odvoz.