Vážení pacienti,

pokud máte připomínky k poskytované zdravotní péči, kontaktujte vedoucího pracoviště – primáře, vrchní sestru, vedoucího laboranta apod., kteří s Vámi Vaše připomínky projednají na místě.

Stížnost můžete formulovat i písemně, v takovém případě Vám vedoucí pracoviště odpoví, a to nejpozději do 30 dnů, písemnou formou.

Na úrovni vedení nemocnice jsou šetřeny pouze písemné stížnosti, včetně stížností elektronických (zaslaných e-mailem). Stížnost musí obsahovat tyto identifikační údaje stěžovatele: jméno, příjmení, adresu, případně e-mail. Anonymní stížnosti nejsou řešeny.

Vnitřní předpis - Šetření a evidence stížností

pdfsetreni-evidence-stiznosti.pdf1.5 MB

Aktuální seznam stížností a pochval za rok 2015

xlsstiznosti-pochvaly-2015.xls42.5 KB

Stížnosti můžete podávat na adresu:

Oblastní nemocnice Kladno, a.s.,
nemocnice Středočeského kraje
sekretariát ředitele
Vančurova 1548
272 59 Kladno

nebo na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Poděkování

K zaslání poděkování můžete využít emailovou schránku Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zpráva bude následně přeposlána konkrétním osobám a také zveřejněna zde na webových stránkách.