Vážení pacienti,

pokud máte připomínky k poskytované zdravotní péči, kontaktujte vedoucího pracoviště – primáře, vrchní sestru, vedoucího laboranta apod., kteří s Vámi Vaše připomínky projednají na místě.

Stížnost můžete formulovat i písemně, v takovém případě Vám vedoucí pracoviště odpoví, a to nejpozději do 30 dnů, písemnou formou.

Na úrovni vedení nemocnice jsou šetřeny pouze písemné stížnosti, včetně stížností elektronických (zaslaných e-mailem). Stížnost musí obsahovat tyto identifikační údaje stěžovatele: jméno, příjmení, adresu, případně e-mail. Anonymní stížnosti nejsou řešeny.

Stížnosti a pochvaly můžete podávat:

Poštou na adresu:

Oblastní nemocnice Kladno, a.s.,
nemocnice Středočeského kraje
sekretariát ředitele
Vančurova 1548
272 59 Kladno

E-mailem na adresu: 

STÍŽNOSTI:      Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
POCHVALY:      Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zprávy budou následně přeposlány konkrétním osobám a také zveřejněny zde na webových stránkách.

Vnitřní předpis - Šetření a evidence stížností

pdfsetreni-evidence-stiznosti.pdf1.5 MB

Aktuální seznam pochval a stížností 2016 

xlsxAktuální seznam pochval 2016

pdfAktuální seznam stížností 2016